ניקוז והפרדה למבנה מיסעות

יריעה גיאוטכנית / בד גיאוטקסטיל

השימוש ביריעות גיאוטכניות ויריעות גיאוטקסטיל (ארוגות ולא ארוגות) משפר את התפקוד ההנדסי של כבישים ומסלולים תוך מילוי הפונקציות הבאות:

  • הפרדה בין קרקע דקת גרגיר לבין חומר גס. מניעת מעבר (pumping) של דקים מהשתית למבנה.

  • שמירת עובי המצע המתוכנן ומניעת אובדן חומר מילוי הנדחס אל תוך השתית הרכה.

  • פיזור עומסים אנכיים על פני שטח גדול ובצורה אחידה, חלוקת העמוסים גורמת להפחתת הכוחות הפועלים על השתית.

  • ניקוז יעיל ומהיר של מים דרך היריעה ומניעת לחץ הידרוסטטי, אשר הכרחיים לתפקודו התקין של הכביש.

  • ניצול כוחות מתיחה ע״י חיכוך בין שכבות המילוי.

  • שכבת הגנה אפקטיבית על מערכות איטום שונות.

  • השימוש ביריעה גיאוטכנית (Geotextiles) בחתך מבנה הכביש יקטין שקיעות דיפרנציאליות ובמקרים מסוימים יאפשר את הפחתת עובי המצעים ויגדיל את תקופת הבדק.

שריון מבנה בגיאוגרידים – רכבת העמק

יריעה גיאוטכנית / בד גיאוטקסטיל

הבד הגיאוטכני מומלץ ליישום בעבודות איטום, ניקוז והפרדה ומשמש למגוון יישומים בהנדסה אזרחית, כגון: כבישים, מסלולים, מסילת ברזל, קירות תומכים, מגרשי ספורט.
הבדים הגיאוטכניים המשווקים ע״י אדמיר מצטיינים בכושר עמידות מעולה ומתאימים ליישומיםרבים, כגון:

  • הפרדה בין שכבות הקרקע השונות.

  • שריון וחיזוק של שכבות המיסעה ו/או הכביש.

  • הפרדה בין יריעות האיטום למבנה הנאטם, לשמירה על שכבת האיטום.

יישומים נוספים

שריון מבנה מיסעות

שריון קרקע – ייצוב מיסעות באמצעות כוורות גיאוטכניות NEOWEB מונע כשל בתסבולת המבנה וגזירה בקרקע הטבעית.

>>

ייצוב מיסעות בכוורות

שריון קרקע – ייצוב מיסעות באמצעות כוורות גיאוטכניות NEOWEB מונע כשל בתסבולת המבנה וגזירה בקרקע הטבעית.

>>

שריון מבנה אספלט / דחיית השקפות סדקים

פריסת רשתות גיאוגריד מסוג HATELIT C בין שכבות האספלט תעכב את היווצרות הסדקים בין שכבת האספלט התחתונה לשכבה העליונה.

>>